Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi
Genel Sekreterlik

Akademik Teşvik 2022 Yılı Başvuru Takvimi ve Ekleri

Akademik Teşvik Ödeneği Yönetmeliği’nin 4’üncü maddesinin 3’üncü fıkrası uyarınca hazırlanan “2021 yılı Akademik Teşvik Ödeneği Başvuru Takvimi” aşağoda belirtilmiş olup ilgili belge ve dökümanlar ekte yer almaktadır.

ÇANAKKALE ONSEKİZ MART ÜNİVERSİTESİ

 

AKADEMİK TEŞVİK ÖDENEĞİ TAKVİMİ

12-19 Ocak 2022

(19.01.2022 Saat 14:00’a kadar yapılması gerekmektedir.)

Öğretim Elemanlarının kadrolarının bulunduğu bölüm/anabilim dalı başkanlıklarına başvurusu

20-21 Ocak 2022

Akademik Teşvik Başvurularının Birim Akademik Teşvik Başvuru ve İnceleme Komisyonu tarafından değerlendirilmesi varsa eksikliklerin giderilmesi

24 Ocak 2022

Birim Akademik Teşvik Başvuru ve İnceleme Komisyonu’na yapılan başvurularda, uygun görülen başvurular hakkında nihai kararın verilmesi

24 Ocak 2022

(Saat 17:00’a kadar yapılması gerekmektedir)

Akademik Teşvik Başvurularının, birimler tarafından ilgili Dekanlık/Müdürlüğe gönderilmesi

25 Ocak 2022

(Saat 14:00’a kadar yapılması gerekmektedir)

Birim Akademik Teşvik Başvuru ve İnceleme Komisyonu tarafından gönderilen başvurular ve başvuru değerlendirme kararlarının Dekanlık/Müdürlüklerce Üniversite Akademik Teşvik Düzenleme Denetleme ve İtiraz Komisyonuna gönderilmesi

26 -28 Ocak 2022

 Üniversite Akademik Teşvik Düzenleme Denetleme ve İtiraz Komisyonu tarafından başvuruların incelenerek nihai kararın verilmesi

31 Ocak 2022

Üniversite Akademik Teşvik Düzenleme Denetleme ve İtiraz Komisyonu nihai kararının başvuru sahiplerine bildirilmesi

01-02 Şubat 2022

Üniversite Akademik Teşvik Düzenleme Denetleme ve İtiraz Komisyonunca ilan edilen başvuru sonuçlarına itirazların (varsa) alınması

03 Şubat 2022

Akademik Teşvik Düzenleme Denetleme ve İtiraz Komisyonu tarafından itirazların değerlendirilmesi

04 Şubat 2022

Akademik Teşvik Düzenleme Denetleme ve İtiraz Komisyonu tarafından itirazların sonuçlandırılması

AÇIKLAMALAR

1)Akademik faaliyetlere ilişkin başvurularda YÖKSİS’ten (https://yoksis.yok.gov.tr) alınan çıktılar kullanılacaktır. Bu nedenle, YÖKSİS şifresi olmayan Öğretim Elemanlarımız, YÖKSİS giriş sayfasında “şifremi unuttum” seçeneğine tıklayarak yeni şifrelerini edinebilirler. Şifrelerini edinemeyenler personel@comu.edu.tr adresinden e-posta ile talep edebilir veya Personel Daire Başkanlığının 286 218 00 18 nolu telefonuna ulaşarak temin edebilirler.

2) Başvuruda akademik faaliyetlere ilişkin YÖKSİS’ten alınan çıktı dikkate alınarak dosyaların YÖKSİS faaliyet/eser sırası doğrultusunda hazırlanması gerekmektedir; Akademik faaliyetlere ilişkin tüm belge/çıktı/dokümanlar eklenmelidir.

3) Akademik Teşvik Ödeneği Yönetmeliğine ulaşmak için tıklayınız.

4) Tüm belgeler fiziksel, her sayfası imzalı ve sayfa sayısı belirtilmiş olarak Birim Akademik Teşvik Başvuru ve İnceleme Komisyonu’na 19/01/2022 Çarşamba günü saat 14.00’e kadar ulaştırılmalıdır.

5) Birim Akademik Teşvik Başvuru ve İnceleme Komisyonları başvuru dosyalarını tutanak (*) ile 24/01/2022 Pazartesi saat 17:00’a kadar ilgili Dekanlık/Müdürlüğe teslim eder. Birim Akademik Teşvik İnceleme ve Değerlendirme Komisyonu Puan Tablosu Formunu Excel formatında genelsek@comu.edu.tr mail adresine gönderir.

6) Dekanlık/Müdürlük hiçbir inceleme yapmaksızın üst yazıyla başvuru dosyalarını Rektörlüğe 25.01.2022 Salı günü saat 14:00’ a kadar teslim eder.

7) Belirtilen tarihler arasında resmi görevli, sağlık raporlu veya pandemi nedeniyle mazeretli olan Öğretim Elemanları, durumlarını belgelendirmek kaydıyla Vekalet Formu’nu doldurarak birimlerinden bir öğretim elemanı aracılığıyla başvuruda bulunabilir.

8) Birimler başvuru inceleme sonuçlarını ilan ederken Kişisel Verilerin Korunması Kanunu’na (KVK) riayet ederek çalışmalarını tamamlamalıdır.

 (*) Birim Akademik Teşvik Başvuru ve İnceleme Komisyonu Tutanağı için tıklayınız.

Ekler

Akademik Takvim 2022.docx
Başvuru Dilekçesi.docx
Birim Akademik teşvik Başvuru ve İnceleme Puan Tablosu.xlsx
Birim Akademik Teşvik Komisyon Tutanağı.docx
Komisyon Raporu Formu.docx
Vekalet Formu.docx